Hello

Let the rest of us know you're here

Hello

Postby The Return » 16 Dec 13, 5:07 pm

hi guys, what's up.
The Return
 
Posts: 116
Joined: 16 Dec 13, 5:00 pm


Re: Hello

Postby DigitalCheckmate » 16 Dec 13, 5:25 pm

The Return wrote:hi guys, what's up.




That is all.
See ya.


Hello Admins! I am Digital Checkmate. I am Hacker and programmer(not really i suck dicks at programming) So if you want to chat with me send The Return pm.
And incase you want to contact me-: Charles_Gov@Fbi.al
:bootyshake:
DigitalCheckmate
 
Posts: 2
Joined: 16 Dec 13, 5:14 pm


Re: Hello

Postby AttackVirus » 16 Dec 13, 5:30 pm

Guys are we gonna do it like last time?
I mean seriously that was weird as shit.

Oh this is my first post.

HI EVERYONE
WE ARE GONNA BREAK YOU IF YOU TRY TO BREAK US.
have a nice day.
AttackVirus
 
Posts: 1
Joined: 16 Dec 13, 5:28 pm


Re: Hello

Postby DigitalCheckmate » 16 Dec 13, 5:37 pm

AttackVirus wrote:
DigitalCheckmate wrote:
The Return wrote:hi guys, what's up.



That is all.
See ya.


Hello Admins! I am Digital Checkmate. I am Hacker and programmer(not really i suck dicks at programming) So if you want to chat with me send The Return pm.
And incase you want to contact me-: Charles_Gov@Fbi.al
:bootyshake:



Guys are we gonna do it like last time?
I mean seriously that was weird as shit.

Oh this is my first post.

HI EVERYONE
WE ARE GONNA BREAK YOU IF YOU TRY TO BREAK US.
have a nice day.


So 1337 So Scary
So Hax0r
So Anonymoose
So badass
DigitalCheckmate
 
Posts: 2
Joined: 16 Dec 13, 5:14 pm


Re: Hello

Postby The Return » 16 Dec 13, 5:39 pm

Unless you know what happens.
The Return
 
Posts: 116
Joined: 16 Dec 13, 5:00 pm


Re: Hello

Postby Jack Flash » 17 Dec 13, 9:57 am

Welcome to the forum - I think :scratch:


At least it's not spam :lmao:
Life is just a "Bit of Fun" . . . Google it
User avatar
Jack Flash
 
Posts: 16891
Joined: 06 Sep 04, 8:30 pm
Location: At the beach


Re: Hello

Postby The Return » 17 Dec 13, 1:28 pm

Jack Flash wrote:Welcome to the forum - I think :scratch:


At least it's not spam :lmao:

Nice, the reaction to this thread is different than the last forum we were on.
The Return
 
Posts: 116
Joined: 16 Dec 13, 5:00 pm


Re: Hello

Postby mugley » 17 Dec 13, 1:35 pm

welcome, we like new people here and we are pretty easy going
rude, crude, and lewd


"I shall stay the way I am because I do not give a damn. "
User avatar
mugley
 
Posts: 31584
Joined: 13 Jul 08, 3:32 am
Location: Tarboro NC USA


Re: Hello

Postby The Return » 17 Dec 13, 1:39 pm

mugley wrote:welcome, we like new people here and we are pretty easy going

nice.
The Return
 
Posts: 116
Joined: 16 Dec 13, 5:00 pm


Re: Hello

Postby MailBoy2 » 17 Dec 13, 1:47 pm

The Return wrote:
Jack Flash wrote:Welcome to the forum - I think :scratch:


At least it's not spam :lmao:

Nice, the reaction to this thread is different than the last forum we were on.

Indeed, but guys, don't forget me :puke: :bootyshake: :kissass:
MailBoy2
 
Posts: 8
Joined: 17 Dec 13, 1:43 pm


Re: Hello

Postby The Return » 17 Dec 13, 1:50 pm

MailBoy2 wrote:
The Return wrote:
Jack Flash wrote:Welcome to the forum - I think :scratch:


At least it's not spam :lmao:

Nice, the reaction to this thread is different than the last forum we were on.

Indeed, but guys, don't forget me :puke: :bootyshake: :kissass:

ah welcome MailBoy2
Are we gonna do this like the other forum?
The Return
 
Posts: 116
Joined: 16 Dec 13, 5:00 pm


Re: Hello

Postby MailBoy2 » 17 Dec 13, 1:56 pm

The Return wrote:
MailBoy2 wrote:
The Return wrote:
Jack Flash wrote:Welcome to the forum - I think :scratch:


At least it's not spam :lmao:

Nice, the reaction to this thread is different than the last forum we were on.

Indeed, but guys, don't forget me :puke: :bootyshake: :kissass:

ah welcome MailBoy2
Are we gonna do this like the other forum?

nah wait a sec, my internet is rlly bad at the moment
MailBoy2
 
Posts: 8
Joined: 17 Dec 13, 1:43 pm


Re: Hello

Postby cerina » 17 Dec 13, 2:39 pm

Hi guys :wave:

We're pretty easy going as long as you don't spam us ... just roam around and have fun. :mrgreen:
User avatar
cerina
 
Posts: 55709
Joined: 14 Jul 05, 8:17 pm
Location: Thuththex by the Thea (female)


Re: Hello

Postby The Return » 17 Dec 13, 4:58 pm

cerina wrote:Hi guys :wave:

We're pretty easy going as long as you don't spam us ... just roam around and have fun. :mrgreen:

what happens if we spam you
The Return
 
Posts: 116
Joined: 16 Dec 13, 5:00 pm


Re: Hello

Postby L30N » 17 Dec 13, 5:02 pm

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
L30N
 
Posts: 5
Joined: 17 Dec 13, 1:50 pm


Re: Hello

Postby Wolverine1 » 17 Dec 13, 5:22 pm

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ up to replys aha
Wolverine1
 
Posts: 4
Joined: 17 Dec 13, 5:05 pm


Re: Hello

Postby L30N » 17 Dec 13, 5:24 pm

That song makes me so erect
L30N
 
Posts: 5
Joined: 17 Dec 13, 1:50 pm


Re: Hello

Postby The Return » 17 Dec 13, 5:29 pm

sounds wonderful
The Return
 
Posts: 116
Joined: 16 Dec 13, 5:00 pm


Re: Hello

Postby cerina » 17 Dec 13, 7:53 pm

We has fritters!
User avatar
cerina
 
Posts: 55709
Joined: 14 Jul 05, 8:17 pm
Location: Thuththex by the Thea (female)


Re: Hello

Postby The Return » 18 Dec 13, 5:01 am

I'm warning the forum, I will be listening to that song that I like....
BUT I WON'T BE PROGRAMMING. (get it? I said that I hack and program while I listen to that song? ha ha ....) jk anyway.
though your site could use fixes.
The Return
 
Posts: 116
Joined: 16 Dec 13, 5:00 pm


Re: Hello

Postby Jack Flash » 18 Dec 13, 8:30 am

cerina wrote:We has fritters!



You never offer me fritters :(
Life is just a "Bit of Fun" . . . Google it
User avatar
Jack Flash
 
Posts: 16891
Joined: 06 Sep 04, 8:30 pm
Location: At the beach


Re: Hello

Postby 420onthedot » 18 Dec 13, 3:43 pm

:D welcome to the forum / humor archive


The Return wrote: jk anyway.
though your site could use fixes.


Think they are working on fixes for mobile, or at least I hope so
Handle life like a dog... eat it , screw it, or just piss on it and walk away
User avatar
420onthedot
 
Posts: 2220
Joined: 01 Nov 04, 12:19 am


Re: Hello

Postby The Return » 18 Dec 13, 4:11 pm

420onthedot wrote::D welcome to the forum / humor archive


The Return wrote: jk anyway.
though your site could use fixes.


Think they are working on fixes for mobile, or at least I hope so

LOL I'm not talking about something as simple as that.
The Return
 
Posts: 116
Joined: 16 Dec 13, 5:00 pm


Re: Hello

Postby Angie G » 18 Dec 13, 5:35 pm

:wave:
User avatar
Angie G
 
Posts: 3088
Joined: 30 Aug 04, 2:46 pm
Location: Outerbanks


Next

Return to Welcome to the Forum



Who is online

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 3 guests